Sommeren er kommet!

Vi har en ugentlig tradition på Kalø med at hygge med kaffe og kage tirsdag og torsdag aften, og den heldige aftenvagt bestemmer sammen med eleverne hvor og hvordan det foregår.

På Kalø Højskole værner vi om det gode sammenhold, og dette gælder også lærerne og eleverne imellem. Der skal være plads til at hygge, og især for de udenlandske elever på Dansk Sprog og Kultur er det en særlig oplevelse, at lærerne hygger om dem om aftenen... noget mange slet ikke er vant til fra deres hjemland; men det kan man jo lære :)

Nogle gange spiller vi spil eller sport eller arbejder med projekter i Kreativ; men i går var der ikke noget at rafle om: Vi skulle ud og nyde vejret, og nogen ville ned til Nappedam Lystbådehavn og tage en forfriskende aftendukkert, mens vi andre heppede og nød vores varme te og kaffe på kanten med et stykke tyrkisk kage fra vores søde madfar, Ahmad.

Det er gode tider på Kalø!