1. august.-6. august 2023

Kajak- og vandrekursus - Oplev Mols Bjerge til vands og til lands

En uge hvor vi tager på tur og oplever den storslåede natur på Mols fra både kajak og vandrestøvler. Vi skal se nærmere på det unikke istidslandskab, høre historier om kulturen og naturen, sanke urter og råvarer fra naturens spisekammer og høre spændende foredrag.

Kurset er både for erfarne roere og vandrere såvel som nybegyndere. På kurset vil der være mulighed for at lære grundlæggende teknikker til både kajak og vandring, så vi sammen kan tage på tur og få gode oplevelser i fællesskab.

Desuden byder ugen på masser af hyggeligt højskolesamvær – morgensamlinger, sang, bålhygge, dans og udflugter i Nationalpark Mols Bjerge.

Hent detaljeret ugeprogram her.

Kr. 4.000,- inklusive kursus, overnatning, udflugter og fuld forplejning.

Tillæg ved enkeltværelse: kr. 300,-

Du tilmelder dig ved at udfylde formularen her.

Der er fortsat ledige pladser.

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål til kurset eller dit kommende ophold på [email protected]