Søndag den 7. juli - fredag den 12. juli 2024

Rytmisk Musikkursus

Rytmisk Musikkursus er stadig en af de absolut fedeste måde at tilbringe en sommeruge. Der er musik overalt: fra du vågner om morgenen til den sidste jam fader ud om aftenen. Der er kor og sammenspil for alle uanset dit niveau - om uanset om du er et kæmpe legebarn, er til blues, funk eller upper structure og udvidede akkorder.

Deltag i forskellige workshops som eksempelvis “få styr på rytmen”, “lær nye akkorder”, “få styr på din stemme” - eller workshops, hvor du kan stille tekniske spørgsmål til dit instrument, dit spil og din sang. Er det legelysten, der trækker, så kom og spil brætspil eller sid med til lejrbålsguitar og fællessang.

Om aftenen sætter vi gang i jams i forskellige genrer, og du kan få støtte til selv at sætte jam i gang med dine yndlingsnumre.

OG der er studierabat, så du både kan tage på Roskilde OG på Rytmisk Musikkursus. Så hvad venter du på? Du kan jo sove, når du kommer hjem!

Se det detaljerede ugeprogram her.

Se beskrivelser af alle hold her.

Dobbeltværelse: 4.000 kroner + 500 kroner i tilmeldingsgebyr
Enkeltværelse: 4.500 kroner + 500 kroner i tilmeldingsgebyr
Under 18 år (madras på gulvet): 2.250 kroner
Teltplads/autocamper: 3.500 + 500 kr i tilmeldingsgebyr

Studierabat: 750 kroner (der skal fremvises studiekort)

Betalingsbetingelser

1. Indmeldelsesgebyret refunderes ikke ved framelding.
  2. Kursusprisen refunderes ved framelding i indtil én måned før startdatoen for kurset. Ved senere afmelding refunderes beløbet ikke.

Tilmeld dig ved at udfylde formularen her.

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål til kurset eller dit kommende ophold på [email protected]